سفر به چین را میتوان سفر به ناشناخته ها دانست. این کشور با تمدنی چندین هزار ساله و طبعا آثاری که از آن ها به جا مانده و همچنین پیشرفت تکنولوژی و اقتصاد، ترکیبی است از تاریخ و مدرنیته در کنار هم. دیدن این کشور را می توان به همه توصیه کرد مخصوصا دیدن شهرهایی همچون پکن که با داشتن دیدنی های بسیار سالانه پذیرای مسافران زیادی می باشند. در این متن به معرفی یکی از هتل های پکن می پردازیم.

هتل کراون پلازا سان پالاس پکن یکی از هتل های زیبای پکن است. این هتل یکی از بهترین اقامتگاه های پکن است که با دارا بودن اتاق ها و سوئیت های زیبا و آرام پذیرای مسافران زیادی از تور چین و پکن است. فراموش نشود که ویزای چین برای دیدن چین و پکن اخذ شود. این هتل که در منطقه تایانگ اونگ واقع شده است، در فاصله ای ۲۰۰ متری از ایتگاه متروی خوانگ خیمن و حدود یک کیلومتری مرکز بین المللی نمایشگاه های شهر پکن قرار گرفته است. همچنین فاصله ای کمتر از ۲۰ کیلومتری از فرودگاه بین المللی پکن موقعیت این هتل را بسیار مناسب ساخته است و این فاکتور تاثیر زیادی در پر طرفدار بودن این هتل در میان مسافران تور چین داشته است.

تور چین در هتل کراون پلازا سان پالاس پکن

Crowne Plaza Sun Palace Beijing tourana ir

هتل کراون پلازا سان پالاس پکن دارای امکانات و خدمات مدرنی است که مکمل سایر پارامترهای این هتل از جمله موقعیت مناسب این هتل است. امکانات و خدماتی که در میان هتل های چین زبانزد هستند، موارد زیر شامل این موارد هستند:

اتاقهای مدرن، حمام با دیوار شیشه ای، تلویزیون LCD و ماهواره ای، مینی بار، لوازم اتو، چای و قهوه ساز، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، اتاقهای ضد صدا، سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، تنیس، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIPو …

تور چین در هتل کراون پلازا سان پالاس پکن

Crowne Plaza Sun Palace Beijing tourana ir2

تور چین در هتل کراون پلازا سان پالاس پکن

Crowne Plaza Sun Palace Beijing tourana ir3