اگرخواستار سفر به پکن هستید، باید محل اقامتی مناسب با شرایط خود انتخاب کنید و اگر برای این انتخاب گزینه لوکس و ایده الی مدنظر شما است، یکی از ان ها هتل دی رجنت پکن است. در ادامه به معرفی این هتل می پردازیم. لازم به یاداوری است که قبل از سفر به چین، ویزای چین را اخذ کنید.

هتل دی رجنت پکن یکی از هتل های چین است که طرفداران زیادی دارد. این هتل لوکس و فوق العاده دارای ۵۰۰ اتاق و سوئیت (شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی، لوکس، کانکت، سوئیت مخصوص عروس و داماد جوان، سوئیت مخصوص افراد معلول و همچنین سوئیت برای افراد VIP) است که تمامی ۵۰۰ اتاق های هتل دی رجنت بیجینگ پکن تمیز و راحت می باشند و کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی هستند.

تور چین در هتل دی رجنت پکن

The Regent Beijing tourana ir

امکانات و خدمات هتل رجنت پکن را می توان فوق العاده توصیف کرد امکانات و خدماتی که هم در محیط عمومی هتل و هم در اتاق با بهترین کیفیت عرضه می شود. در زیر به مواردی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، کتابخانه، تلویزیون و گیرنده ماهواره، مینی بار در اتاق، اتو و میز اتو، سشوار، حمام لوکس، گاو صندوق کوچک در اتاق، سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIPو …

تور چین در هتل دی رجنت پکن

The Regent Beijing tourana ir2

تور چین در هتل دی رجنت پکن

The Regent Beijing tourana ir3