شانگهای یکی از دل انگیز ترین شهرهای چین است و سفر به آن دلیل اخذ ویزای چین از جانب بسیاری از افرادی است که سفر به این مقصد را انتخاب کرده اند. در این سفر برای این علاقه مندان به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.

هتل کراون پلازا شانگهای یکی از هتل های لوکس و ۵ ستاره شانگهای و چین می باشد. این هتل در منطقه یانگپو دیستریکت و دقیقا روبروی دانشگاه فودان قرار گرفته است و از این رو همانند هتل هاوارد جهنسن چانشا شانگهای یکی از هتل های خوش موقعیت شانگهای می باشد که دسترسی به مراکز مهم شانگهای به آسانی از این هتل امکان پذیر است. تمامی ۵۸۸ اتاق و سوئیت این هتل دارای طراحی بسیار شیک و امکانات رویایی هستند که این نکات در کنار چشم انداز رویایی از شهر این هتل را بدل به یکی از هتل های پر طرفدار برای مسافران تور چین و تور شانگهای ساخته است.

تور چین در هتل کراون پلازا شانگهای

Crowne Plaza Shanghai Hotel tourana ir

هتل کراون پلازا شانگهای دارای امکانات و خدمات رویایی است به طوری که همواره از این رو مسافران خود را در بالاترین سطح رضایت نگه داشته است. در زیر لیستی از این امکانات و خدمات رویایی آورده شده است:

کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، اتاق های متنوع، اتاق ها همگی دارای سیستم تهویه هوا، ماهواره، تلویزیون، پنجره های دوجداره، سرویس ۲۴ ساعته، چای/قهوه ساز، یخچال کوچک و حمام خصوصی و حوله، ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سر پوشیده، خدمات نگهداری از کودکان، اتاق بازی، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIP، ، رستوران با منوی عالی، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، باغ، گرمایش، امکانات باربیکیو، کتابخانه و … .

تور چین در هتل کراون پلازا شانگهای

Crowne Plaza Shanghai Hotel tourana ir2

تور چین در هتل کراون پلازا شانگهای

Crowne Plaza Shanghai Hotel tourana ir3

تور چین در هتل کراون پلازا شانگهای

Crowne Plaza Shanghai Hotel tourana ir4